IMG_3453
DSC_0005
DSC_0021 - Kopia
DSC_0040 (2)
DSC_0044
DSC_0059 (2)
DSC_0072
DSC_0176 (2)
DSC_0179
DSC_0180
DSC_0208
DSC_0315

ul. Puławska 97
02-595 Warszawa
Tel.: (22) 646 50 16
Tel./Fax: (22) 845 05 77
ps393@edu.um.warszawa.pl

Aktualności

Wizyta studyjna
31 marca 2019

18 marca w naszym przedszkolu odbyła się Wizyta Studyjna z udziałem wszystkich wolontariuszy biorących udział w tegorocznym projekcie z Fundacji ...

Pierwszy Dzień Wiosny
31 marca 2019

Nadszedł długo oczekiwany dzień, kiedy w końcu mogliśmy pożegnać Zimę i z wielką radością powitać Wiosnę. Była to świetna ...

Linki

 

Plan pracy

 

Plan pracy dydaktyczno – wychowawczej w grupie Różowej

     KWIECIEŃ

 

1.W naszym ogródeczku…

2.Wiosna w wiejskiej zagrodzie…

3.Wesołego Alleluja…

4.Wiosna na łące…

 

 

  • Wprowadzenie do tematu-,,W naszym ogródeczku”. Przygotowanie skrzynek, ziemi, nasion, cebulek.
  • Sianie i sadzenie do skrzynek (fasola, szczypior, cebulki kwiatów (wiosennych)
  •  Od nasionka do…- czego potrzebuje roślinka? – ułożenie historyjki obrazkowej.
  • Przekazywanie dzieciom wiadomości na temat zwierząt żyjących w wiejskiej zagrodzie: krowa, świnka, koń, kura, kaczka,  pies, kot
  • Rozpoznawanie i nazywanie zwierząt na obrazkach: krowa, świnka, koń, kura, kaczka, pies, kot
  • Rozpoznawanie odgłosów zwierząt z zagrody wiejskiej: : krowa, świnka, koń, kura, kaczka, pies, kot- ćwiczenia słuchowe
  • Rozwiązywanie zagadek tematycznych. - O jakim zwierzęciu mówię?
  • Zwierzęta dorosłe i ich potomstwo- dobieranie do pary np. kwoka- kurczak, krowa – cielak,  
  • Liczymy zwierzaki – kształtowanie umiejętności przeliczania w zakresie 5
  • Rozwijanie sprawności manualnej i inwencji twórczej – wypełnianie konturów wybranej sylwety zwierzęcia z wiejskiej zagrody.
  • Wspólne dekorowanie sali kwiatami, baziami i ozdobami świątecznymi
  • Rozwijanie sprawności manualnej i inwencji twórczej
  • Poznawanie tradycji rodzinnych i regionalnych Świąt Wielkanocnych
  • Pisanki, kraszanki – zapoznanie ze zwyczajem wykonywania pisane – ozdabiamy i dekorujemy według wzoru lub pomysłu
  • Liczymy kurczaczki – kształtowanie umiejętności przeliczania w zakresie 5
  • Baby i mazurki – pieczenie i ozdabianie wielkanocnych ciast
  • Śmigus dyngus – zapoznanie z wielkanocnym zwyczajem oblewana się wodą, wyjaśnienie znaczenia określenia „śmigus-dyngus”
  • Tradycyjny koszyczek wielkanocny – wybieranie i zapełnianie go odpowiednimi produktami
  • Tworzenie okazji do poznawania rzeczywistości przyrodniczej przez obserwowanie, odkrywanie.
  • Przekazywanie dzieciom wiadomości na temat mieszkańców łąki: biedronki, ślimaki  żaby,  pszczoły, motyle, muchy,
  • Rozwiązywanie zagadek tematycznych. - O jakim zwierzęciu mówię?
  • Rozpoznawanie odgłosów mieszkańców łąki : żaby,  pszczoły, muchy - ćwiczenia słuchowe
  • ,,Była sobie żabka mała”… 
  • ,,Ślimak, ślimak pokaż rogi”…
  • Biedroneczki są w kropeczki – liczymy kropki
  • Barwne motyle…
  • ,,Lata mucha koło ucha”…
  • Pracowite pszczółki…

 

 

Kontakt

Przedszkole Specjalne
nr 393 w Warszawie

ul. Puławska 97
02-595 Warszawa

tel.: (22) 646 50 16

Mapa dojazdu

× Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się o celach i zasadach ich wykorzystywania.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z ustawieniami swojej przeglądarki.