IMG_3453
DSC_0005
DSC_0021 - Kopia
DSC_0040 (2)
DSC_0044
DSC_0059 (2)
DSC_0072
DSC_0176 (2)
DSC_0179
DSC_0180
DSC_0208
DSC_0315

ul. Puławska 97
02-595 Warszawa
Tel.: (22) 646 50 16
Tel./Fax: (22) 845 05 77
ps393@edu.um.warszawa.pl

Aktualności

Wizyta studyjna
31 marca 2019

18 marca w naszym przedszkolu odbyła się Wizyta Studyjna z udziałem wszystkich wolontariuszy biorących udział w tegorocznym projekcie z Fundacji ...

Pierwszy Dzień Wiosny
31 marca 2019

Nadszedł długo oczekiwany dzień, kiedy w końcu mogliśmy pożegnać Zimę i z wielką radością powitać Wiosnę. Była to świetna ...

Linki

 

Plan pracy

 

PLAN DYDAKTYCZNO-WYCHOWAWCZY

   GRUPA ZIELONA

KWIECIEŃ

  1. Wiosna w przedszkolnym ogródku
  2. Kwiecień plecień…” wiosenne kwiaty
  3. Świąteczne zwyczaje wielkanocne
  4. Mali ulubieńcy z wiejskiego podwórka

- Obserwowanie zmian zachodzących w przyrodzie wiosną i wiązanie tych zmian z aktualną porą roku: pojawianie się pąków na drzewach i krzewach, kiełkowanie niektórych roślin;

- obserwowanie wzrostu roślin – kiełkowanie, pojawianie się pąków, kwitnienie;

- zapoznanie z nazwami i wyglądem kwiatów ogrodowych podczas pośredniej i bezpośredniej obserwacji (tulipan, żonkil, krokus, forsycja);

- poznanie wielozmysłowe kwiatów – wąchanie, dotykanie;

- ukazywanie zwyczajów i tradycji religijnych związanych z obchodami świąt wielkanocnych

( wielkanocna pisanki, śmigus dyngus)

- Kształtowanie umiejętności nadawania i odbioru informacji drogą werbalną i pozawerbalną;

- wprowadzanie nowych piktogramów i symboli z zakresu komunikacji alternatywnej;

- Poszerzanie wiedzy na temat zwierząt z gospodarstwa wiejskiego – praca z obrazkami- ćwiczenie analizy wzrokowej, szukanie różnic i podobieństw; słuchanie odgłosów zwierząt, próby odgadywania- co to?

- kształtowanie pojęcia czasu- pory roku, dni tygodnia;

- nauka pojęć określających położenie przedmiotów względem siebie lub układu odniesienia, wdrażanie do poprawnego posługiwania się pojęciami: na, pod, przed, za, obok

Samodzielność i uspołecznienie

- Kształtowanie umiejętności samodzielnego jedzenia i picia

- wdrażanie do samodzielnego odkładania zabawek na miejsce

- wpajanie dzieciom zasad zgodnego funkcjonowania w grupie

- kształtowanie umiejętności nadawania i odbioru informacji drogą werbalną i niewerbalną

- doskonalenie sprawności manualnej

- pogłębiane doświadczeń plastycznych z wykorzystaniem gamy barw i różnych technik plastycznych

- Stwarzanie sytuacji  do słuchania i tworzenia muzyki

- wspieranie działalności twórczej dzieci w różnych dziedzinach aktywności


 

Kontakt

Przedszkole Specjalne
nr 393 w Warszawie

ul. Puławska 97
02-595 Warszawa

tel.: (22) 646 50 16

Mapa dojazdu

× Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się o celach i zasadach ich wykorzystywania.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z ustawieniami swojej przeglądarki.