IMG_3453
DSC_0005
DSC_0021 - Kopia
DSC_0040 (2)
DSC_0044
DSC_0059 (2)
DSC_0072
DSC_0176 (2)
DSC_0179
DSC_0180
DSC_0208
DSC_0315

ul. Puławska 97
02-595 Warszawa
Tel.: (22) 646 50 16
Tel./Fax: (22) 845 05 77
ps393@edu.um.warszawa.pl

Aktualności

Jasełka
29 grudnia 2018

18 grudnia wspólnie ze wszystkimi rodzicami uczestniczyliśmy w spotkaniu świątecznym, które rozpoczęło przedstawienie o Bożym ...

Życzenia
17 grudnia 2018

W poniedziałek 17 grudnia 2018r. Pani Olga Kuligowska złożyła w naszym imieniu najlepsze życzenia dla pracowników i przyjaciół ...

Linki

 

Plan pracy

Plan pracy dydaktyczno-wychowawczej

 

G R U P A   Z I E L O N A

STYCZEŃ

1. Przyszedł już Nowy Rok

2. Bawimy się w karnawale

3. Babciu! Dziadku! Dziś Wasze święto

 4. Pomagamy ptakom przetrwać zimę

 

 

  • kształtowanie świadomości tego,  że przyszedł  Nowy Rok, poznawanie tradycji świętowania Nowego Roku;
  • kształtowanie i utrwalanie pojęcia czasu- pory roku, dni tygodnia, uświadamianie następstwa dni tygodnia, miesięcy, pór roku;
  • zapoznanie się z wybranymi  gatunkami  ptaków, które  zimują w kraju;
  • zwracanie uwagi na potrzebę dokarmiania ptaków w czasie zimy;
  • wykonywanie karmnika i kul z ziarnami dla ptaków;
  •  wzmacnianie  więzi emocjonalnej z rodziną, kształtowanie uczucia przywiązania i szacunku do dziadków poprzez słuchanie opowiadań i układanie historyjek obrazkowych dotyczących dziadków;
  • wykonywanie laurek dla dziadków,  poznawanie imion dziadków, rozpoznawanie dziadków na zdjęciach, rozmowa na temat  dziadków        - Co lubię robić z moim dziadkiem? Co lubię robić z moją babcią?
  • zapoznanie ze zwyczajem organizowania balów karnawałowych, wspólne wykonywanie masek karnawałowych i innych ozdób potrzebnych na bal;
  • wspomaganie rozwoju mowy dzieci – zachęcanie do korzystania z książek do komunikacji (symboli PCS, zdjęć), komunikatorów oraz tabletu (system „Mówik”); zabawy dźwiękonaśladowcze, nauka stosowania gestów naturalnych i Makaton w codziennych sytuacjach
  • ćwiczenia percepcji wzrokowej z wykorzystaniem obrazków;
  • kształcenie umiejętności uważnego słuchania utworów literackich;
  • kształtowanie umiejętności klasyfikowania pod względem cech jakościowych;
  • wpajanie dzieciom zgodnego funkcjonowania w grupie
  • wspieranie spontanicznej aktywności dzieci w sali, zabawy integrujące grupę;
  • wdrażanie do  samodzielnego jedzenia i picia;
  • wykonywanie prac plastycznych z wykorzystaniem różnorodnych technik,ćwiczenia doskonalące sprawność manualną i koordynację wzrokowo- ruchową;
  • stymulacja zmysłów poprzez poznawanie świata dotykiem, węchem, smakiem, wzrokiem, słuchem oraz poprzez stymulację czucia głębokiego (zabawy dotykowe z wykorzystaniem różnych faktur, zagadki słuchowe, zajęcia kulinarne i degustacje, masaże );
  • zabawy ruchowe przy muzyce;
  • słuchanie utworów muzycznych bezpośrednio i z nagrań;

 

 

Kontakt

Przedszkole Specjalne
nr 393 w Warszawie

ul. Puławska 97
02-595 Warszawa

tel.: (22) 646 50 16

Mapa dojazdu

× Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się o celach i zasadach ich wykorzystywania.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z ustawieniami swojej przeglądarki.