IMG_3453
DSC_0005
DSC_0021 - Kopia
DSC_0040 (2)
DSC_0044
DSC_0059 (2)
DSC_0072
DSC_0176 (2)
DSC_0179
DSC_0180
DSC_0208
DSC_0315

ul. Puławska 97
02-595 Warszawa
Tel.: (22) 646 50 16
Tel./Fax: (22) 845 05 77
ps393@edu.um.warszawa.pl

Aktualności

Wizyta studyjna
31 marca 2019

18 marca w naszym przedszkolu odbyła się Wizyta Studyjna z udziałem wszystkich wolontariuszy biorących udział w tegorocznym projekcie z Fundacji ...

Pierwszy Dzień Wiosny
31 marca 2019

Nadszedł długo oczekiwany dzień, kiedy w końcu mogliśmy pożegnać Zimę i z wielką radością powitać Wiosnę. Była to świetna ...

Linki

 

Plan pracy

Plan pracy dydaktyczno-wychowawczej w grupie Żółtej

KWIECIEŃ 2019

 

 

  • „Kwiecień plecień...”
  • Zielono mi …
  • Kogo zmoczył wielkanocny zajączek?

 

  • Budzenie zainteresowania przyrodą, zapoznanie z charakterystycznymi zmianami zachodzącymi w przyrodzie w zależności od pory roku.
  • Obserwowanie zmian zachodzących w przyrodzie wiosną i wiązanie tych zmian z aktualną porą roku: pojawianie się pąków na drzewach i krzewach, kiełkowanie niektórych roślin.
  • Obserwowanie wzrostu roślin – kiełkowanie, pojawianie się pąków, kwitnienie.
  • Zapoznanie z nazwami i wyglądem kwiatów ogrodowych podczas pośredniej i bezpośredniej obserwacji (tulipan, żonkil, krokus, forsycja).
  • Poznanie wielozmysłowe kwiatów – wąchanie, dotykanie;
  • Usprawniamy małą motorykę.
  • Rozpoznajemy i nazywamy kolory.
  • Rozwijamy fantazję muzyczną.
  • Doskonalimy sprawność i koordynację ruchową.
  • Doskonalimy umiejętności społeczno-emocjonalne.
  • Rozwijamy umiejętność zmysłowego poznawania świata.
  • Wykonujemy prace plastyczne, wykazując się inwencją twórczą.
  • Rozwijamy orientację przestrzenną.
  • Poznajemy tradycje wielkanocne.
  • Wykonujemy dekoracje świąteczne, ozdoby wielkanocne.
  • Słuchamy wierszy i bajek, oglądamy ilustracje w książeczkach.
  • Nauka rozumienia struktury dnia i zdarzeń. Układanie planu dnia.
  • Bogacenie czynnego i biernego słownika dziecka w związku z poznawaniem otaczającego środowiska: poszerzanie zasobu pojęć ogólnych, używanie określeń charakteryzujących zachodzące zmiany w przyrodzie.
  • Wprowadzenie nowych symboli z zakresu komunikacji alternatywnej.

 

 

 

 

Kontakt

Przedszkole Specjalne
nr 393 w Warszawie

ul. Puławska 97
02-595 Warszawa

tel.: (22) 646 50 16

Mapa dojazdu

× Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się o celach i zasadach ich wykorzystywania.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z ustawieniami swojej przeglądarki.