budynek
7
2,2
4,1
3.2
5
DSC_0067 (2)
6
DSC_0101 (3)
DSC_0009 (2)
11
8
9
10

ul. Puławska 97
02-595 Warszawa
Tel.: (22) 646 50 16
Tel./Fax: (22) 845 05 77
ps393@eduwarszawa.pl

Aktualności

Dzień Świadomości BWS
16 kwietnia 2024

Tę barwę ma słońce gorące, i mlecze, co rosną na łące. I jeszcze podpowiem na uszko, przyjrzyj się ...

Kwietniowy koncert
11 kwietnia 2024

9 kwietnia po raz kolejny w tym roku owiedzili nas muzycy z Filharmonii Narodowej w Warszawie. Słuchaliśmy muzyki i piosenek ...

Linki

 

Plan pracy

Plan pracy dydaktyczno-wychowawczej
 w grupie RÓŻOWEJ.
KWIECIEŃ 2024
 
 
    1. W świecie książek.
    2. Dbamy o naszą planetę.
    3. Na wiosennej łące.
    4. Kto nam pomoże?
 
    • wzbogacanie zasobu słownictwa o pojęcia biblioteka, księgarnia, poznanie podobieństw i różnic między tymi miejscami, uświadomienie wartości wynikającej z obcowania z książkami,
    • poznanie etapów powstawania książki i zawodów związanych z procesem jej tworzenia, doskonalenie umiejętności przeliczania, rozwijanie wyobraźni i kreatywności, 
    • poznanie pojęć globus, ekolog, ekologia, rozwijanie sprawności ruchowej, kształtowanie zachowań proekologicznych, budowanie poczucia odpowiedzialności za dobro planety, doskonalenie umiejętności współpracy podczas wykonywania pracy grupowej,
    • wprowadzenie pojęć: kompost, wysypisko, sortownia śmieci, poznanie podstawowych zasad dotyczących segregacji śmieci, kształtowanie praktycznej umiejętności segregowania śmieci, doskonalenie umiejętności dokonywania analizy sylabowej, rozwijanie postawy proekologicznej, 
    • wprowadzenie pojęcia recykling i zapoznanie z jego symbolem, rozwijanie wrażliwości dotykowej i węchowej, doskonalenie sprawności ruchowej, rozwijanie wyobraźni, kreatywności, kształtowanie postawy odpowiedzialności za przyrodę
    • poznanie wyglądu i nazw wiosennych kwiatów, wzbogacenie zasobu słownictwa o pojęcie (rośliny) pod ochroną, rozwijanie sprawności ruchowej, doskonalenie umiejętności rozpoznawania emocji, kształtowanie umiejętności uważnego słuchania, uwrażliwianie na piękno otaczającej przyrody
    • zapoznanie z wyglądem i nazwami zwierząt (w tym owadów) żyjących na łące, rozwijanie umiejętności słuchania utworów literackich oraz odpowiadania na pytania, uwrażliwianie na otaczającą przyrodę, rozbudzanie wyobraźni
    • zapoznanie z sytuacjami wymagającymi interwencji służb ratunkowych, poznanie nazw zawodów z zakresu służb ratunkowych i numeru alarmowego 112, kształtowanie umiejętności odpowiadania na pytania, rozwijanie sprawności ruchowej, budowanie zaufania do innych, doskonalenie współdziałania w grupie
    • poznawanie zadań policjantów, kształtowanie umiejętności uważnego słuchania tekstu literackiego, rozwijanie słuchu muzycznego, doskonalenie umiejętności swobodnego wypowiadania się na podany temat, wdrażanie do respektowania powszechnie przyjętych praw
    • poszerzenie i utrwalenie wiadomości na temat pracy strażaka, kształtowanie umiejętności układania i kontynuowania rytmów, rozwijanie twórczej ekspresji ruchowej i plastycznej, doskonalenie umiejętności współdziałania z innymi podczas zabaw i wykonywania zadań
    • zdobycie informacji o pracy lekarzy, pielęgniarek i ratowników medycznych, nauka rozpoznawania sytuacji, w których wzywa się pogotowie, ćwiczenie umiejętności wzywania pomocy.

 

Kontakt

Przedszkole Specjalne
nr 393 w Warszawie

ul. Puławska 97
02-595 Warszawa

tel.: (22) 646 50 16

Mapa dojazdu

× Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się o celach i zasadach ich wykorzystywania.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z ustawieniami swojej przeglądarki.